Скачать игру Through

Through — отличная, пошаговая RogueLike RPG с само-генерируемыми пещерными уровнями.
Со второй версии разработчики поменяли движок, но оставили пять классов и добавили столько же рас, каждая с индивидуальными привычками и характером.
Обновлено до v2.3 (12.11 Мб.).

Through

В зависимости от вашего опыта присутствует три сложности: лёгкая, нормальная и сложная.
На первый взгляд, например посмотрев видео вы скажете — «В чём тут пошаговость?», спешу вас уверить что пошаговость в игре есть, причём глобальная. Просто тут нет всем известной кнопки «Закончить ход».
Смысл игры заключается в том, чтобы как можно больше прокачать своего персонажа бродя по подземельям, отбиваясь от мобов и собирая разного рода предметы. Конца игры как я понял нет, так как тут всё рандомно генеруется: расположение врагов, блоков, сундуков и сами подземелья создаются на ходу благодаря специальным игровым скриптам. Так что вы никогда не встретите два одинаковых подземелья.

Through — a turn-based single-player RPG with randomly generated dungeons. My goal for this project was to create a polished, 2D roguelike inspired primarily by Shiren the Wanderer and Dungeon Crawl Stone Soup. Attempt to get through the dungeon alive. It’s not easy. Open Source Art Credits (these guys rock!): Oryx: Characters, tilesets | Atuun: Menu Music | Aaron P: Floor 1-5 music | Craig Stern: Floor 6-10 music | cheapshot: Floor 11-15 music | Ails: Icons and Items art

Changelog »

v2.3

Detailed Changelist:
-Lots of UI tweening polish
-Rewrote item spawning system to be more easily extensible
-Rewrote damage system to support Physical and Magical damage distinction
-Added Emerald Shield, a shield focused on magic resist
-Added Onyx Shield, a shield balanced between magic resist and defense
-Renamed Shield to Steel Shield, rebalanced to focus on defense.
-Made Elite enemies substantially harder
-Rebalanced a few enemies to have magic resist, making them more threatening to intelligence focused characters
-Flaming Skull idle anim polished
-All status effects now have mouse over descriptions
-Fixed fire trip and altar of pain bug that caused the game to randomly stop playing.
-Added Monster Vaults
-Added Treasure Vaults
-New enemy: spirit (+elite)
-New enemy: spider (+elite)
-New enemy: other (+elite)
-New enemy: illithid (+elite)
-Added stupidify effect
-Reduced normal item placement to compensate for extra items from treasure rooms, encouraging players to take the risk of entering vaults.
-Removed the ability to alchemize elite items into new elite items. Alchemy does not produce elite items anymore (except in extremely rare circumstances).
-Changed mouse input to allow holding mouse button while enemies are near but cancel generated paths, making input a little more lenient when near enemies.


Gameplay video — Indie DB

Скачать игру Through v2.3 (12.11 Мб.):

Ссылки на скачивание: »

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

50/0,362